Friday, April 23, 2010

1 mil och dopp i havet!

Oj, vad jag kände mig hurtig igår kväll. Träffade Sofie och Emma vid Pålsjö och sprang ca 1 mil för att därefter inta Pålsjös kallbadhus.
Vi sprang den gröna slingan i Pålsjöskog och det var helt magiskt skönt. Blå himmel och ingen vind inne i skogen och inga uppförsbackar!

I kallbadhuset sitter man i en bastu med fönster ut mot havet och Danmark. Helt fantastiskt fint och dumt nog första gången jag är här. Vilken pärla vi har mitt i stan! När vi bastat ett tag sprang vi ut på bryggan och ner för stegen och doppade oss i det femgradiga vattnet. Härligt kallt och uppfriskande! Två gånger doppade vi oss och Sofie tog till och med simtag.

När vi var klara var solen på väg ner och vi kände oss alla så nöjda med vår bedrift. Till höger ser ni herrarnas sida och till vänster damernas.
Idag sitter jag hemma och jobbar. Ska snart sticka til Maxi och ladda upp för ett tacofrosseri här hemma ikväll.
Trevlig helg!!

1 comment:

Magdalena said...

Låter underbart! Kram