Thursday, April 22, 2010

Wrom, wrom...

Ja, som ni vet är ju bilparken i München helt otrolig. Den ena fina bilen efter den andra passerar när man är ute och går på stan. Jag har här nedan sammanställt lite bilder på fina bilar vi sett. Ja, detta inlägget tillängnas den manliga halvan av familjen om ni undrar. Håll till godo!

Vi börjar med en Porsche 911 cabriolet.

Fortsätter med Porsches familjebil Panamera. Oj, vad jag kunde haft en sådan...

Och här har vi Günthers flickvän minsann!

Det nya på bilar är den här matta färgen. Nä, jag vet inte jag om den är så cool...

Ännu en cabriolet men lite nyare än den första.

Här är en som är lite nyare än Günther. Kan det vara 90-tal? Günther är för övrigt från -84.

Avslutar med denna lilla pärlan. Definitivt ingen Porsche men vad det var har jag glömt. Minns att vi läste på den men vad det stod har jag tappat ur minnet.

Jaha, det var allt från Bilmagasinet för denna gången. Men ha tålamod. Jag lovar att återkomma!

No comments: